Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Hullámos haj hajvasalóval

2012. július 29. - Netthi

Annyira keresgéltem már ezt a frizurát már egy ideje. Gyors, mert tényleg nem tart tovább bármi macerás dolognál. Hullámokat akartam a hajamba egy ideje és nem loknikat, de fogalmam se volt hogyan kivitelezhetném. Aztán a Jónők fb oldalán megláttam ezt a képet kb fél éve...és én hülye nem mentettem le! Erre a héten valaki megint kiteszi...én hősöm! :D

Íme a step by step és maga a frizura:

haj.jpgNyilván, inkább szedd több részbe a hajad, úgy sokkal szebb lesz, én is azt hiszem 8 kis csigát tekergetek ilyenkor. A hajtincs végét mindig jól csavard a "csigádhoz", nehogy szabadon hagyd abból kilógni! Különben ha kibontod felfele fog ágaskodni a vége és csavargathatod akárhova, türögetheted de abból már nem lesz szép tincs. Aztán mondjuk feltekergettél mindent, és amég várod hogy hűljön a hajad mondjuk fogatmosol vagy  sminkelsz. Vagy akár mindkettő. Bontsd ki, az ujjaiddal, de szigorúan az ujjaiddal szedd szét a tincseket, hajolj le és rázd a hajad mint egy rocksztár :D Vicc, de így sokkal szebben elrendeződnek a tincsek. Aztán ha hosszú és sok hajad van fújj rá egy kis hajlakkot. Mondjuk az én hajam vállig ér, és sose lakkoztam még így, nem is kellett, nem nyúltak ki a hullámaim.
Képet még sajnos az én frizumról nem tudok mutatni, nem mentem sehova se, nem volam fotó képes, de ígérem, talán ma csinálok egyet! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr494684424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása