Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Tökéletes szemöldök Takács Nórával

2012. augusztus 01. - Netthi

Sokan vannak (köztük én is), akik anno kiszedték a szemöldöküket, az adott esetben éppen mondjuk a legvékonyabbra, és aztán telt-múlt az idő, rájönnek hogy ez így nagyon nem jó és mindenki kétségbeesetten próbálja visszanöveszteni. Mondjuk én nem annyira "természet lányára" akarom vissza növeszteni, csak vékony, íveltebb formát szeretnék. Azért szedtem ki a szemöldökömet anno, mert az extra világos szőke hajamhoz a természetes sötétbarna szemöldököm abszolút nem illik (mindenki helyeslően bólogat!), de ma már ott tartok, hogy csík-szemöldököm lesz/van és csak kicsit szebb dundibb véget akarok. Ennyivel is megelégszek.

Én is szenvedő alany vagyok, szóval nem tudom ezt bemutatni. Annyi videót láttam már, ami a tökéletes szemöldökről szól, de bevallom, ne értettem, mert vagy elég hülyén magyarázta az illető, illetve nem tudok angolul :) És persze ki más videói között találtam meg a helyes és érthető módszert? Igen, persze, hogy Takács Nóránál :)

Itt találjátok meg a videót:

http://www.life.hu/szepulj/20110901-hogyan-legyek-jo-no-igy-lesz-tokeletes-a-szemoldokod.html

 

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr384689913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása