Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Hajgöndörítés...zoknival és alufóliával!

2012. július 27. - Netthi

Egy pár hónapja nagyon agyalok azon, hogy változtatni kellene a frizurámon. Levágatni nem akarom, mert növesztem, de azért sokszor egy ilyen hajon gondolkozok:

esetleg.jpg

Aztán parázok, hogy így sose  nől meg  a hajam.

És valahogy mindig lemondok róla. Nem akarok vágatni...de valami új kell. És jött a szikra! Göndörítsük be! Sose volt...vagyis először idén májusban a ballagásomon, de nincs hajsütővasam, venni meg nem akarok ilyen hajhoz. Meg kezelni se tudom. Nézegettem Takács Nóra videóit... Megtaláltam a kivitelezhető megoldást! Hajgöndörítés zoknival!

Íme a technika:

És ahogy nekem sikerült:

DSC_0022.JPG

Telefonom belső kamerájával csináltam a fotót...szemléltetésnek ez a képminőség jó lesz, a fejem egy nyúzott tanulás után van :D

És az én eredményem:

DSC_0032.JPG

Szerintem csudajó lett, bár külön alvási technikát fejlesztettem ki az ilyen estékre: hason alszok és a kezem a fejem/arcom alatt. Na bumm! Mondják mások, ebbe most mi a technika? Az, hogy én nem így szoktam szundizni! :D Szigorúan oldalt, meg háton, meg néha hason, de ilyenkor a kezünkkel valahogy meg kell támasztani a fejünket, mert ha a párnához ér a zokni, sokat dörgölődik ahogy forgolódsz és kiesik a hajadból. Számomra kicsit "szomorú" látvány, ha kibontom a hajam, mindenhol erőteljes loknik, és egy bénácska fürtöcske lógicsál ott, ahol a legfeltűnőbb. Ja, és nem mindegy, hogy a tincset merre fele tekered, előre a homlokod felé vagy hátra a tarkód felé. A hátra megoldás a jó, mert ha előre tekered, valószínű a hajvéged az egekbe fog ágaskodni (én legalábbis így tapasztaltam, elrontott frizura, mosás és vasalás lett a vége).

 

A videóban a másik technika az alufóliával van megtrükközve. Erről csak annyi tapasztalatot tudok írni, hogy nem lesz erőteljes lokni, csak hullámok, de ez valahogy nem olyan tartós nekem. Jóó, én ahogy igazgattam ilyenkor a hajam, hogy valami "csoda" legyen inkább szétment az egész és olyat kaptam, mintha elaludtam volna a hajam.

Hmm, gondoltam rakok be ide egy képet, de nem találtam még elfogadhatót se =/

A zoknis lokninál eleinte olyan mocskosul rosszul aludtam, de reggel a kibontás után a végeredmény meggyőző volt: megérte!

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr404681182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása