Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Újraindulva

2012. július 10. - Netthi

Igen, sok év után jelentkezek.

 

 

Azért eltelt itt is az idő. 4 éve, hogy írtam ide, gyerekfejjel, badarságokat amik akkor éppen érdekeltek. Most is ez lesz, de nem gyerekes fejjel értékelem már az eseményeket. Blogolok, mesélek, ajánlok-a munkáimat, hobbymat, oldalakat.

 

Takács Nóra

 

 

Sokaknak ez a név többet jelent, mint bárki másnak. Nem vagyok őrült, megszállot rajongó, csupán tetszik az ötlete és imádjuk azért, amiket tesz. Már 2. éve vezeti szépségtippjeit (Jó nő tippjeit) a life.hu-n. Aki még nem látott, nem hallott róla, nem érdemes kihagynia péntekenkénti Hogyan legyek jó nő? adásokat a life.hu-n, illetve már egy ideje a tv2-n a Mokkában is jelentkezik Nóri kb 3 perces ötleteivel. Nemrég megjelent a Hogyan legyek jó nő? notesz is. Tegnap vettem meg, már a 3. könyvesboltot jártam körbe, amikor az Alexandrában végre volt belőle és elérhető áron (egy hiba miatt plusz 1000 Ft-tal hirdették). Egy notesz, miben minden benne van, ami nekünk nőknek kell, és amibe beleírhatsz mindent, ami neked kell. Buszon haza fele egyből kiolvastam. CSODÁS! Kár kihagyni :)

Szép napot!

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr944639688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása